Undervisningsmoduler

Lille-Skole for Voksne følger skolernes ferieplan. Det vil sige at vi underviser i moduler af ca. 3 måneders varighed, svarende til perioderne mellem de officielle skoleferier.

Nu kommer der et nyt fag i Lille-Skolen, nemlig "Mindfullness", med Bettina Lyster. Mindfullness er evnen til at berolige dit sind, så du hele tiden er fuldt bevidst og nærværende i nuet, som det er lige nu. Mindfullness giver indre ro og balance og dermed også større overskud i hverdagen. Det kommer til at foregå i Lille-Skolen´s lokaler om tirsdagen fra kl. 13.00 til 14.30. Du behøver hverken yogamåtte eller andet udstyr. Faktisk kan du snildt øve dig, når du gør rent eller på en gåtur. Bettina guider dig til hvordan. Du kan allerede nu, tilmelde dig her på siden, eller på Lille-Skolen´s mobiltelefon 23725059.

Skemaet som det ser ud, fra august 2022.

Del siden